söndag, mars 01, 2009

Söndagsläsning och bestyr

Det var ingen brist på extra läsning till min långa söndagsfrukost i dag. En intervju med Mia Skäringer, en spännande artikel om energisnåla hus (vilken påminde mig om att jag nu har knappt en vecka på mig att söka sommarjobb...) och en mycket bra artikel av Maciej Zaremba, den första i serien I väntan på Sverige.

Nu ska jag ner till tvättstugan innan jag ska ta i tu med en skoluppgift (jag brukar inte plugga helg, men senaste veckorna har jag knappt pluggat vardag heller så jag har lite att ta igen) och arbetssökande. Skulle behöva komma ut också annars kommer jag vara ineffektiv och må dåligt. Det är ju soligt i dag till och med. Jag kanske kan övertyga min man om att det är trevligt med en gemensam promenad i dag...


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: