onsdag, juni 13, 2007

Åska, vitlök och festivalkomfort

Den där postenluftballongen jag såg var förresten tvungen att nödlanda mitt i Drevviken en stund senare på grund av åskvädret. (Som jag inte märkte av, det regnade väl bara lite trodde jag.)

Jag är trött. I går natt satt jag och åt och drack vitlök på Bröderna Ohlssons garlic & shots i stället för att sova. Min mage var inte glad på mig i dag. Kanske inte mina kollegor heller. Det är tur att jag är mycket utomhus på jobbet.

Om det förresten är någon som vill byta en vanlig roskildebiljett och 500 kr mot en lyxbiljett så är det välkommet. Vi är inte i trängande behov av två fyrmannatält och gratis varmdusch till fyra pers.

Andra bloggar om:

1 kommentar:

pseudonym sa...

om jag inte hade hela roskilde färdigplanerat så hade jag funderat på det ;)

jag såg för övrigt en av ballongerna störta utanför mitt hus. Eller, den klarade sig precis. Den sjönk ner mot gatan (en väldigt trafikerad innerstadsgata), försvann bakom några hus och dök upp igen några sekunder senare. Tror nästan det var posten också om jag inte minns fel.