tisdag, november 18, 2008

Fit for fight

Nog var jag fit for fight alltid... Med kanske lite väl mycket betoning på fight, det var länge sedan jag var så arg som i morse. Det tog en stund innan jag samlat mig och var närvarande, men det var nog bra att jag var på en superintensiv kurs hela dagen och inte i skolan, jag var så illa tvungen att se till att jag släppte allt annat och bara koncentrerade mig på all information vi stoppades upp med. Mycket givande var det, jag har lärt mig en massa om ledarskap och skola och värdegrunden och lektionsplanering. Men jag måste erkänna att jag ändå känner mig lite rädd vid tanken på att börja lärarvicka... Jag återkommer med rapport efter min första arbetsdag!

Annars hade jag en mycket trevlig kväll i går, det är svårt att tycka synd om sig själv när maken drar hem en kock som ställer sig vid spisen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer gå jättebra :) kidsen kommer nog aldrig lära sig så mkt matte som när du lär ut det!