lördag, januari 01, 2011

Gott nytt år!

Det här har blivit världens tråkigaste blogg.

När jag började skriva hade jag så mycket tankar och åsikter om en massa, men nu är det ju mest dött här. Och så någon länk till något man kan skriva under. Och det är väl bra. Men trist.

Kolla på etiketterna. Första gången jag använde etiketten "vardagsbetraktelser" så fanns det redan en massa andra etiketter. Och det blev bara en vardagsbetraktelse lite då och då. Nu är det klart flest inlägg med den etiketten...

Min lust att skriva går i vågor, och det kan hända att jag inte alls känner för att skriva något just nu. Men kanske skulle jag känna för att skriva litegrann då och då om vad jag gör och hur jag mår och lite så om jag inte hade en gammal tråkig föredetta blogg utan en som bättre speglar vad jag skriver om nu. När jag skriver.

Jag började blogga här strax efter att jag hade börjat plugga på KTH. Nu har jag i stort sett slutat. Jag kanske känner för att skriva lite ibland om vad som händer nu. Jag testar. Här.

Inga kommentarer: