tisdag, mars 30, 2010

Semester med syster!

Plötsligt över en dag blev det väldigt mycket vår och Sofia tajmade in sitt besök mycket bra. I lördags blev det till och med riktigt ordentlig sommarvärme (som i att man vill undvika solen och sitta i t-shirt i skuggan). Men nu känner jag mig lite mätt på Valencia när hon åkt. Jag vill ha mer semester med glass i gräset och picnic-middag med finvin och goda ostar med finaste syster... Ska bli skönt att åka hem ett par veckor nu, sen får jag samla krafterna och motivera mig till det här äventyret igen. I dag är jag trött och småförkyld (en förkylning som är flera veckor gammal och vägrar ge med sig) och jag fattade ingenting i skolan i dag och det känns alldeles för lockande att bara skita i kurserna här.



                                        Jodie Foster-minen


                  Spana in vinet, det kostar 199 kr på Systemet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Skönt att se er igen, framför allt i en så härlig situation, med vin och picnic!
Kram från Pia

Maj sa...

Oj, här var det plötsligt väldigt mycket uppdaterat! Kul! Och så härligt det ser ut med vårväder och vinpicnic.. Önskar jag hade möjlighet att åka ner en sväng också, men det ser lite kärvt ut tyvärr.. Kramar i mängder!

Anonym sa...

å vad precis så där trevligt vi hade det! Men nu ska vi ha det påsktrevligt här hemma oxå :-) Puss! /syster