torsdag, oktober 18, 2007

Bloggsaknad

Konstigt att man kan sakna någon som man inte känner och aldrig har känt. Egentligen. En blogg som jag läste regelbundet i nästan ett års tid, det var nog den blogg som jag läste mest, försvann plötsligt en dag. Det är säkert över en månad sen nu den försvann, men jag har ändå inte lyckats förmå mig att ta bort länken till I'm not Jesus blogg "jagtyckerinteomdig" under "Andra bloggar jag läser ibland". Jag har klickat på länken då och då och hoppats att I'm not Jesus ska återuppstå. Men hon är ju inte Jesus...

Så plötsligt i dag nu alldeles nyss så kom jag inte till den vanliga sidan där det står att sidan jag söker inte finns utan jag kom till en blogg. En blogg med nytt utseende men inget inlägg sedan 1 juni. Alla senare inlägg verkar vara raderade. Det verkar bara vara en del av bloggen, och inte bloggaren, som har återuppstått. Det var bättre när bloggen bara var mystiskt och plötsligt borta. Då fanns ingenting kvar. Nu finns det kvar ett slags tomt skal. En övergiven blogg.

Är du där någonstans i bloggosfären I'm not Jesus? Jag saknar dig.

Inga kommentarer: