tisdag, januari 08, 2008

25-30-årsåldern alltså

Så länge man är 25 så får man tillhöra åldersgruppen 20-25-åringar, men när man har fyllt 26 så har man ofrånkomligen tagit steget till 25-30. Jag har aldrig haft någon åldersnoja eller panik över att bli äldre men visst kan det kännas lite svindlande när jag tänker på hur jag uppfattade åldern "26" när jag var 18,19 och inse att jag är där nu.

Tack alla som skickade sms i går, det är alltid trevligt att bli ihågkommen! Och tack de som har satt in lite pengar till mig, det var väldigt välbehövligt så här efter jul och efter ett decemberstudiestöd på endast 5000 kr. Jag kan dock inte se var pengarna kommer ifrån så vill ni ha lite mer cred så får ni höra av er. Jättetack i alla fall!

I dag finns den här fantastiska efterlysningen på DN.Kontakten:
Du stressade kvinna på Centralen någon gång i september. Du på väg någonstans . Jag i jacka och jeans. Hör av dig!

Är det någon kvinna som känner i igen sig i att ha befunnit sig på Stockholms centralstation på väg någonstans? Kan du ha passerat en man i jacka och jeans? Jag undrar om han kommer att få extremt många svar eller inga alls.


Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser ibland DN.kontakten med Martina för att tillsammans roa oss till frukost, men vi båda saknar annonsen om "Du i den svarta bilen som lät så illa. Våra ögon möttes, sedan försvann du i tjock gummirök ner i söderledstunneln. Känner du lukten av mig och inte är gift; hör av dig!".

Nå, sedan snart två år är jag gift med din moster.

/nyårstorbjörn