onsdag, oktober 04, 2006

Blogg!

Som vanligt gör jag allt jag inte borde göra när klockan är alldeles för mycket för att inte bara snabbt göra det man borde och sen gå och lägga sig.

Det är mycket beroendeframkallande, internätet... Nu har jag skaffat en blogg också. Så att jag har ett forum att tycka och tänka högt i.

Så att jag kan gå in och läsa vad jag själv har skrivit och tänka att jag är ganska cool och vettig. Och att kanske förhoppningsvis en massa andra tycker det också...

Vi får väl se vad den utvecklas till min blogg. Den kanske bara glöms bort... Nu har jag gett den en chans i alla fall.

3 kommentarer:

johanna sa...

Oj vilken fin blogg du har, här ska jag läsa jämt!

Fan nu börjar jag bli så övertrött så att jag blir lite knäpp, jag tror jag ska sova.

Ajöken!

Johan sa...

Vet inte vad som är värst. Att du kommenterar din egen blogg eller att du snott min design.

pseudonym sa...

jag borde också börja kommentera min egen blogg, då skulle det se ut som jag hade fler läsare.