söndag, oktober 08, 2006

Kambodja+musik

Eftersom någon har hittat min blogg genom att söka på google efter Kambodja+musik tänkte jag att det vore schysst att meddela att jag sitter på en del cool 60-talsrock från Kambodja. Maila nordlund.johanna@gmail.com om du är intresserad av att höra.

Annars kan det vara intressant att söka efter Dengue Fever, ett amerikanskt (nutida) band med en kambodjansk-amerikansk sångerska. Jag tror att det är gamla Kambodjanska 60-talslåtar de spelar in. Vi skulle ha sett dem när vi var i Kambodja 2005, men vi var tvungna att ställa in det eftersom David fick just dengue feber...

(Det här inlägget skrev jag egentligen den 18 mars 2007, men det kändes inte särskilt intressant, så jag slänger in det längre bak så att det bara dyker upp om någon söker efter det...)

Inga kommentarer: