måndag, november 27, 2006

Senare i veckan är nu senast...

Jag vet att det i dag är sista dagen som ger mig möjlighet att återkomma "senare i veckan" (egentligen är det redan en timme försent), men jag måste sova nu.

Den här prostitutionsdebatten har hindrat mig från att skriva inlägg på min egen blogg. Men den har fått mig att tänka till ordentligt och jag är på väg skriva ett inlägg om mina slutsatser (som inte är definitiva, jag ser gärna att fler åsikter ventileras i lärorika diskussioner...). Men som sagt, inte i natt.

Vill bara helt kort uttrycka min glädje över att Anja Gatu blir ny sportkrönikör på Sydsvenskan. Fantastiskt med en ung fotbollsälskande välskrivande tjej bland sportsnubbarna!

Artiklar om detta på sydsvenskan, och resumé för den som vill veta mer. Läs också Mats Olssons krönika om hur hon skrev brev till honom som 12-åring och fick följa med på landskamp.

Inga kommentarer: