måndag, april 23, 2007

Vem som helst, men inte Jan Björklund

Jag har en liten förhoppning om att Folkpartiet ska lägga sin invandrings- och barnfientliga politik på hyllan och bli ett vettigt socialliberalt parti. Men jag ser också ett mörk skugga som beror av mannen som Public Service-gänget kommenterade "skulle kunna införa dödsstraff från årskurs tre om han visste att det skulle göra honom till partiordförande" och jag sällar mig därför till kampanjen Vem som helst, men inte Jan Björklund som startades av Dennis Josefsson och som har hakats på bland annat av Freddi.


Andra bloggar om: ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med, men heter han inte Jan BjörkLUND?

Anonym sa...

haha. jan björkSTRÖM vore jävligt otippad iofs... heja jan björkström!

johanna sa...

Haha, så går det när man tror att man kan blogga fastän man är sjuk och har spenderat hela natten på ett tåg ;-)

Nu har jag röjt undan spåren av min lilla miss...hehe...