onsdag, december 20, 2006

Jullov!

Nyinflyttad i lägenhet i Stockholm (ingen mer pendling, hurra!) utan bredband har lett till dålig uppdatering av bloggen...

Hela morgonen i dag har jag ägnat åt en mycket knepig mattetenta (gick inte riktigt så bra som jag tänkt mig, men är klart godkänd i alla fall...). Nu har jag jullov! Är glad över de senaste dagarnas (relativa) kyla, sol och till och med lite snö. Nu ska jag bara äta lite mer lussebullar och dricka lite mer glögg, så har jag fått tillräckligt med jul innan det är dags att fly fem veckors kall vinter till Kambodja, åker på lördag.

God jul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL själv! Leelo

Anonym sa...

God jul, och ha en fantastisk resa!

pseudonym sa...

Grattis till nya lägenheten!

Hoppas du får kul på resan, och att du har mycket att skriva om när du kommer tillbaks igen :)

Anonym sa...

wow.. kambodja!! var där för 2 år sedan.. älska phnom penh o sihanoukville o så klart angkor wat ( gillar ej siem riep, för mkt turister ) trevlig resa!!

Anonym sa...

Grattis till lägenheten!

Ha en riktigt underbar resa också! Ser fram emot Kambodja-rapporter (ska du skriva resedagbok?), jag mejlar en uppsats snart!

johanna sa...

Det blir nog ingen resedagbok utöver bloggen, men jag har tänkt uppdatera den under tiden jag är borta...
Vida Latina: Det är i morgon jag åker alltså, kommer det någon uppsats? ;)