Fy fan så skönt! Mästare tvålaxnio!!
Läs även andra bloggares åsikter om AIK, Allsvenskan
Konsertvecka!
14 år sedan
På dagarna lär jag mig problemlösning på KTH, men jag undviker gärna overaller och annat studentikost och lägger mycket hellre tid och energi på att träna (Friskis&Svettis och boxning), promenera och hemmaräva med ett brödbak eller en film. Jag har en ständig längtan till Kambodja när jag inte är där och bloggade ett tag på kambodjabloggen.

Heldagskonserten för Burma tar sin början kl. 13.30 och pågår fram till kl. 01.00 med en längre paus mellan kl. 17.30–19.00. Biljetter kan köpas på Södra Teatern som hel- eller halvdagsbiljett. Åldersgräns kvällstid då baren öppnas.
[...]
Intäkterna från konserten och från insamlingsbössorna går oavkortat till demokratirörelsen i Burma via Solidaritetsfondens och Altseans Burmakampanj.
[...]
Syftet med kulturdagen är att uppleva burmesisk kultur, visa moraliskt support för det modiga burmesiska folket samt samla in pengar till demokratikämparna inne i Burma som nu lider svårt.
Bästa Grannar,
Hoppas festen var en succé för både Er och Era gäster.
För oss grannar på samma våning har det varit en sömnlös natt. Att ha inflyttningsfest i sin nya lägenhet behöver inte vara likställt med grotesk fylla och helt oacceptabel ljudnivå ända in på småtimmarna.
I detta hus bor det vuxna, både unga och pensionärer, och barn. De som har fest brukar antingen förena det med utgång eller hålla stämningen på en så pass intim nivå att grannarn inte behöver sitta vakna eller förlora humöret.
Hoppas Ni har möjlighet och lust att ta efter detta accepterade tillvägagångssätt.
Till sist undrar jag om någon av Er eller Ert sällskap har någon del i att hissen inte fungerar nu i morse? Tidningsbudet var milt uppgiven över att behöva gå alla trappor.
Med vänlig hälsning XXXX XXXX